isidors öga

 
 
Åhåj Allihopa! Ingen bra bloggning har det varit de senaste dagarna. Men har hittat på massa skojigheter! Jag har chillat runt med Isidor, sovit över hos honom två nätter och igår var vi utanför Nyköping och firade midsommar med hans familj :) Det va kuuuligt! Idag vaknade jag upp här hemma, åt frukost och började packa. Imorgon bär det av till Frankrike där jag kommer vara i två veckor. Kommer bli riktigt roligt, men såklart jobbigt att lämna alla här. Fanken vad jag kommer sakna alla...
 
Nu har jag packat det mesta och snart ska jag sticka iväg och fika med Molly och Yassin. Har inte träffat dom sen typ skolavslutningen, så vi har mycket att snacka om :P Dom har varit på Gotland och cyklat runt i en hel vecka och därför måste dom berätta alla knasiga saker som har hänt. Sen måste vi säga hejdå igen :(
Vi hörs ikväll. Då ska jag redigera bilder från igår och lägga upp här. Ciao!
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0