fredag




Godmorgon! Hade världens chilldag igår. Först var jag, Harald, Johanna och Isidor uppe på skinnarviksberget och fixade en hemlig sak....MIHIHI!!! Efter det gick jag och Isi och käkade THAIIIIFOOOD med Linn, Fanny, Viggo, Hugo, Gabbe och Joel. Trevlans! Resten av dagen chillade vi hemma hos Viggo och satt och snackade och sååå.

Idaaaaag så fyller min fina mamma 50 år! Vi gick upp halv sju och fixade frukost till henne och så fick hon presenter och så. Ikväll vankas det 50års partaj här hemma. Hela dagen ska vi typ fixa runt så allt är klart till halv sju. Har bloggat fett dåligt, men jag ska försöka mobilblogga lite mer! Vi hörs senare. Bilder från skolavslutningen kommer i ett inlägg snart också :)

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0