torsdag

 
Idag är det torsdag. Har nyss kommit ut ur duschen och sitter i min säng och väntar på att mitt extremt irriterande hår ska sluta droppa och vara jobbigt (har kommit på att jag är i stort behov av att klippa mig. iallafall en bit). Inatt sov jag hos Isidor. På kvällen lagade vi mat och kollade på film :) Snart ska jag nog bege mig ut och träffa Molly och Petra, kanske Yassin också. Typ sista gången jag träffar dom innan det bär av till Varberg på lördag.
 
Bilderna är från en strand vi var på i Frankrike. Väldigt fint var det där. Skulle inte banga på att ligga där just nu. FETT SKÖNT! Nej, nu ska jag stänga av. Vi hörs kanske ikväll! :D Annars imorgon :)
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0