solnedgång vid havet

 
Halloj!
Denna bilden tog jag igårkväll. Låg och kollade på tv när jag fick syn på att himlen var orange och fin där utanför. Jag slängde kameraväskan i cykelkorgen och rullade ner till havet. Solen gömde sig bakom ett moln precis när jag kom ner, men efter en stund kikade den fram och jag kunde klicka några bilder :)
För övrigt så kan jag ta och berätta att det satt en äcklig groda/ padda, eller vad sjuttan det nu var, precis vid ytterdörren igår när jag kom hem. Snacka om att jag backade sakta och gick in en annan väg..
 

Idag har jag jobbat från klockan 12.00- 15.30. Det var kul! Jag gjorde våfflor, bakade jordgubbspaj och fixade några skyltar till fiket/affären. I morse gick jag upp klockan nio, käkade lite frukost och stack ut och sprang. Sen satte jag mig (precis som jag har gjort de senaste dagarna) i en solstol på altanen och solade en stund.
Nåja, nu i eftermiddag höll jag på att somna i eftermiddagssolen. Det var så himla skönt att bara halvligga i solstolen och slappna av. Här i Varberg envisas det med att det ska blåsa. Men på altanen är det helt perfa. Vindstilla och varmt.
 
Ikväll ska vi ner till stan och äta på en resturang. Gott ska det bli :) Imorgon kommer Linda hit och hälsar på i några dagar. Det ska bli kul utav helsike!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0