Frakrike del 1 höhö

Hej igen, efter två veckor och lite till. Nu är jag hemma i Stockholm igen. Kom i och för sig hem i lördagskväll, men har inte riktigt orkat importera alla bilder från min kamera förens nu. Skrev ett inlägg från Paris för några dagar sen, men när jag precis skulle publicera det så dog internet. Så var det med det!
Eftersom jag har rätt många (host host) bilder från Frankrike så tänkte jag dela upp dom i lite olika inlägg så det inte blir ett enda inlägg med överdrivet många bilder. Ohhh yes. Okej, här kommer del 1 :)
 
 
Haha :D Det här var några bilder från stället vi bodde på första natten.
 
Nu blire att ränna ner till konsum och möta Isi. Ska nämligen inhandla grädde och sedan blir det pannkaksfixning för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0