by the sea

 
 
Sitter och myser här i Varberg hos mormor och morfar. Lite tidigare var jag ute på en promenad med mig själv vid havet. Det blåste som sjutton! Under dagen har jag inte gjort mycket. Vaknade klockan ett (nästan rekord) och då käkade jag frukost och sedan la jag mig i en solstol på altenen och solade lite, samtidigt som jag lyssnade på sommarprat med First aid kit och Babben Larsson. Fett skönt var det. Dock kom molnen och förstörde efter typ en timma.
Har även snackat med Isidor på facebook nu på kvällskvisten. Han flög iväg vid halv elva tiden imorse mot New York. Så nu är vi mer än 600 mil ifrån varann (enligt nån jädra grej på google). Känns helt sjukt konstigt. Nu ska jag nog snart lägga mig och läsa en bok och sen sova. Är fett trött!
 
Godnatt och hejdå/ Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0