lördag




Ojoj....har inte bloggat på flera dagar. Vet inte riktigt varför men jag har väl gjort andra saker. Pluggat, tränat och varit med mina fina vänner. Denna lördag har jag spelat match och efter det åkte jag direkt hem och duschade och så. Linda kom till mig och chillade. Träffade Jonna, åkte till ringen. Snackelisnackade om mucho roliga grejer ;););;):) lille jonni! Nu är jag hemma och ska börja packa lite grejs snart. Ska åka ut till Petra och sova där inatt med Yassin, Stella, Maja och Molly.
Har tänkt på en sak. Jag och mina närmsta vänner har verkligen våran egna humor. Det är helt sjukt vad jag kan skratta åt extremt tråkiga och töntiga saker. Folk måste tro att vi är dumma i huvudet på riktigt. MEN FAN VA JAG GILLARE! När jag börjar gymnasiet kommer alla ba ööööööööh vad är det där för brud? haha! knas! men iallafall. Ska stänga av här nu och ta bussen. Hoppas ni får en bra lördagskväll :)  jag ska hänga med mina homies.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0