light the light



Och så var det måndag. Har kommit hem från skolan och hunnit rensa min hög av gymnasiekataloger och tidningar och grejer som legat och skräpat ett tag nu på mitt golv. Slängde en hel del! Sedan har jag också rotat efter gamla no- anteckningar i lådorna under min säng, som jag måste läsa igenom innan nationella proven i no. Vi har fått reda på att vi ska ha kemi.....men det är bättre än fysik iallafall! Skulle egentligen ha en redovisning i no:n idag, men det blev inte av för vår lärare var borta. Aja. Ikväll måste jag iallafall plugga om islam så mycket det bara går. Har typ prov på fredag...men det ska fanimej gå bra!!!!!
Vet ni vad jag är grymt taggad på just nu? ROMME ALPIN!!!!! Förra året åkte vi med skolan till Romme och åkte skidor en hel dag, och gissa vad???? VI SKA GÖRA DET I ÅR IGEN! Alltså heregud...det kommer bli så himla roligttttttt! Är helt sjukt taggad på det alltså! Och sen på sportlovet ska jag åka skidor också! SÅ HIMLA KUL JUUUUUUUUU!
NU KÖR VIIIIIIIIIIIIIIIII!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0