Flisan och jag vi är goda vänner

kan ni gissa vem det är? troligen inte. Linda heter jag (elins snorkis för er information) Idag har jag och Elin flängt runt över hela stockholm, vi har gått och gått och gått hela dagen lång. puuuust så nu är vi helt slut och sitter bara och chillar. jag tänkte skriva lite saker som DU kanske inte visste här nedanför

Jag och Elin lärde känna varandra genom fotbollen.


från storsjöcupen i somras

Elins mamma är typ världens coolaste enligt mig.

Vi åker till samma ställe över sommarn ( hon till varberg och jag till glommen) lite småcoolt sådär

Vi åker nästan ALLTID tillsammans till träningarna

Vi bor 11 tunnelbanestationer ifrån varandra  (dock på samma linje)

Vi brukar fota tillsammans, Fotopromenixer och så vidare.

Jag har intervjuat Elin till ett skolarbete

Det finns massa roliga bilder från sportlovet 2010 i skidbacken (bland annat när elin ligger i skogen under träd i snön)

Vi har gjort massa filmer med min kamera, som är riktigt bra btw

nej nu får det vara nog. Nu ska elin skriva på min blogg med mina 5 läsare tjohooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0