close up




Denna lördag har jag, Molly och våra superdupermegacoola mammor varit på Nacka gymnasium och kollat. Det var nämligen öppet hus där idag! Jag och Molly är nog rättså inne på samma linjer. Antingen typ Ekonomi- juridik eller Natur- sam, och efter den här dagen så lutar det nog mest mot Natur- sam. Vi snackade med några tjejer som går där och dom verkade fett trevliga och sa att dom var jättenöjda med just den linjen. Sååå nu känns det ändå rätt bra med det! Liksom en blandning av båda! Men iallafall. När vi var klara där så åkte vi in mot stan igen och fikade lite. Efter det gick jag och mamma och handlade lite grejs. Just nu väntar jag på att mitt bröd ska jäsa färdigt så jag kan sätta in det i ugnen. Blev så himla sugen på nybakat bröd alltså! Så, snart ska jag äta middag och efter det bär det av hem till Stella. Jag och mina homies ska nämligen dit och hitte på någe roligt! Hoppas ni får en jättebra lördagskväll alla :) Vi hörs och ses!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0