nu blev det brådis




Gud va mycket jag har bloggat dom senaste dagarna!! :P

Höhööhö nä men nu ska jag berätta vad som hände igår! FannyPanny har fyllt 16 (!!!) år här i veckan så jag och några vänner hade en liten surprisegrej för henne. Tova och Linn kidnappade henne och satte ögonbindel och hörlurar med hög musik på henne och drog iväg henne till Pizzahut där jag, Tintin och Felicia redan satt vid ett bord. SEN BA TJJAAAOOO SURPRISE! Det va kul det! :D Sen satt vi där länge och proppade i oss pizza och grejer. Gick sen till donken och köpte glass och sen gick vi till muk en sväng :) Trevligt var det!
Nu måste jag hoppa in i duschen och sen träffa Maja en sväng!!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0