onsdag

 

(lägg märke till den läskiga lilla figuren i bakgrunden!!)

Hola! Höll på att frysa ihjäl när jag gick hem från skolan. Gjorde te. Drack te. Nu håller jag på att dö av värmeslag. Bra där! Men okej. Ikväll ska jag plugga engelska (nu kommer tråk-skol-snacket igen) och träna fys med laget. Åhåh va fett pigg i morse men nu ba BÖÖÖÖH jag vill soveevevveee. Men det får jag inte göra förens om typ 5 timmar. Ojoj. Hehe jaja. Annars då? Imorgon är det torsdag. Bästa dagen på hela veckan. Slutar ganska tidigt och helt ok lektioner. Sen är det fredag och på lördag ska jag spela cup hela kvällen. Jag och Linda ska träffas innan. Åka och pulka och käka middag. Sen ska vi bege oss till Järfälla där cupen spelas. JÄRFÄLLA?! Man ba va? Ligger ju typ 1324324 mil härifrån. Iallafall. Nu ska jag sluta babbla!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0