tjo bre snorunge

vad händer alla bröder och systrar? nej jag skojade. NU sitter jag här med Elino hemma hos henne, jag har konkat mina väskor hit och ni vill inte veta hur jobbigt det var! jag gick in i alla och jag kände hur dålig stämningen blev på bussen. jobbigt värre. Som ni vet så ska vi dra till Åre och det ska bli så in i helskotta roligt! nu korkar jag upp vinet och kvällens planer blir att fucka ur och bara kööööööööra. NJAAAAE skulle inte tro det va? vi ska käka iallafall. det ska bli gott:) Imorgon blir det tåget från tidig morgon till typ lunchen, jag ska köpa kakor och äta (ttjooooockis mobbas inte?) nu lyssnar vi på SMOOOOOKE WEED EVERYDAY BOMPIBOMPI. kuligt. jaja nu har jag upprpat typ hela elins förra inlägg så nu lägger jag av med skrivandet och satsar på bilderna istället.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0