mörkt






Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu. Men jag får väl ta och berätta om denna tisdag!
Dagen började med att jag klev ur min värma och sköna säng vid 7-tiden. Åt frukost med värsta goda parmaskinkan typ! Asgod! Fixade iordning mig och knatade till skolan. Hade först A-tid och sedan E-val. Räknade matte och räknade matte.... Sedan var det dags för So. Sen vare lunch och då proppade jag och mina pooolers i oss lax och potatis. Gött vare! Efter lunchen var det bara två lektioner kvaaar och då gjorde jag matteprovet och hade sedan svenska. För att sammanfatta kvällen så kan jag säga plugg, mat, plugg, chill. Just nu är det chill :P Nä heregud. Detta var det tråkigaste inlägget jag någonsin har skrivit. På riktigt. Nu ska jag lägga upp en video här på bloggen. Kommer snart!!!! :P
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0