morgonhimmel




Det är så himla gött att vakna med klar himmel utanför fönstret. (Bilden är dock tagen förra året från bilen när vi åkte hem från Åre) Under dagen har ju solen varit framme rätt mycket OCH DET KÄNNS HELT SKUMT. Känns som jag inte sett den lille rackarn på hundratals år. Även fast det är typ 1000 minusgrader ute så är det ju mycket ljusare om dagarna och sånt! Så tummen upp för det! :)
Slutade skolan halv tre idag och just nu är jag bara hemma och tar det lugnt. Nationella imorgon dårå...åh fy helsike alltså. Är fett nervös, men egentligen inte. När jag tänker på det så ba OH HEREGUD KOMMER DÖ. Men egentligen är det ju typ bara att gör sitt bästa. Mer kan man ju inte göra...så härmed önskar jag alla nior lycka till!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0