försökte göra en fiskbensfläta. den blev ful och misslyckad. retas inte.




Hej på er alla. Sitter/ligger som en påse potatis i min säng just nu. Mitt huvud håller på att gå i tusen bitar och mina ögon dör typ om jag kollar på något ljust. T.ex. denna datorskärm....aj. Har funderat på att hälla en hink vatten över mig själv....med sen kom jag på att hinken ligger längst in i tvättskåpet. så det sket sig. Kollade på Per Morberg för en stund sen på tv. Brutalt roligt var det. Pappa knasade sig vid sidan av. Skuttade runt och gjorde roliga miner. Då hostade jag som in i norden! Aja.....ska nog proppa i mig en alvedon och 10 liter vatten, borsta tänderna och försöka sova. Det är typ jättemånga som har blivit sjuka nu ju..? Vad hände liksom? Allt ba BAM. Hoppas ni sover gott kompisar!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0