söndag

 
 
Godmorgon! Vaknade fett tidigt idag så jag satte igång datorn och kollade lite på julkalendern. Igår var jag, Isidor och Linn hemma hos Viggo och gjorde ett väldigt fint pepparkakshus! Sedan kollade vi på film också och bara chillade. Efter det blev vi så hungriga så vi gick till mc donalds och käkade. Satt där i typ två timmar och snackade och sen gick alla hem till sig. Jag somnade på två sekunder i min säng och vaknade för en halvtimma sen. 
Idag måste jag bege mig till stan tror jag! Måste kolla lite mer på julklappar och sååå. 
/Elin

Kommentarer
Postat av: fanny

Hej! Fin blogg du har. Just nu har jag frågestund på min blogg. kika gärna in och ställ en fråga! GOD JUL! mvh Fanny j

2012-12-16 @ 23:41:14
URL: http://ffannyjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0