nervös

 
 
Sitter här i min säng och dricker loka med smak av äpple och kanel. Smakar bara äpple assååååå! Försöker förbereda mig mentalt för matte nationella hela dagen imorgon. Prov på hela jädrans matte 1c. Inte kul, inte kul. Så, ikväll får jag väl ta och plugga en del matte....men å andra sidan så känns det inte som att det kommer ge något. Det jag har lärt mig, det har jag lärt mig. Och det jag inte har lärt mig, det har jag inte lärt mig. Känns liksom inte som att jag kommer kunna pressa in massa nya kunskaper nu. Jag ska nog bara repetera lite genom att räkna gamla nationella och sen får det vara bra med det! 
Vid 8 ska jag iväg på träning. Vi ska tydligen ha världens jobbigaste pass så jag lär ju vara lagom mör i kroppen imorgon. Perfekt till matteprovet hela dan wohooo
/Elin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0