jullov

Försökte ladda upp den här bilden som header igår, men det funkade inte :(
 
Godmorgon!

Gick upp för en halvtimma sen och gjorde frukost till mig själv och satte på julkalendern på datorn. Börjar klockan 11 idag så jag ska bara ta det lugnt och chilla hela morgonen.
Har inte bloggat på ett tag och det beror på.....DOMDOMMMM: julklappar! Har varit ute överallt och kollat efter julklappar. Typ varje dag efter skolan den här veckan känns det som. Nu är allting inköpt iallafall så det är gött! Så, idag ska jag bege mig till skolan. Det är typ bara lite julavslutning så det lär nog inte ta sån himla tid skulle jag tro. Efter det måste jag hem och packa väskan för imorgon åker jag och familjen till Varberg. Ikväll ska jag hem till Isi där det vankas födelsedagsfirande. Han fyller nämligen 16 år idag! :)))))
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0