9 månader!

 
 
Har haft en riktigt skön tisdag. Började klockan halv ett och låg i soffan och latade mig tills det var typ en halvtimma kvar tills jag skulle gå hemifrån. Lite bråttom blev det där, men jag och Molly hann med bussen iallafall som tur var! Hade bara biologi och idrott och sen chillade jag här hemma med Isidor och drack glögg (tacka gudarna för glögg!). Idag har vi faktiskt varit tillsammans i hela 9 månader! Fett länge assåååååå :)))) Jag och is-man! 
 
Har suttit med fejset i biologi-boken ända sen jag åt middag. Börjar känna mig aningen trött på klassisk genetik nu måste jag säga. Ska nog lägga ner på den biten för idag och ta mig en kopp te. Adios amigos!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0