The last day of freedom!!!

Fattar inte ens att det här händer just nu, men idag är det sista dagen på mitt sommarlov. SHIT. Herregud jag orkar inte! Hur har det kunnat gå så fort? Oh loooord. Blir mer nervös för varje minut som går. Ööööeehh! Jag vill inte.

Men iallafall, har precis ätit frukost och sitter och tänker på att om typ 21 timmar så är ISIDOR HEMMA!!!! AAAAAHHHHH! Jag döööör va kul! Efter mer än 4 veckor! Antagligen kommer jag kuta och träffa honom efter skolan imorgon. Yeeezzz va roligt :D

Min bror har snott min dator av någon anledning, och han ligger och sover nu, så jag gör ett inlägg på mobilen istället. Igår sov jag hos Petra med Yassin, Molly, Maja och Stella. Vi hade fett kul, och det kändes fett bra att ha hela gänget samlat igen. Jag åkte hem från Petra rätt tidigt på morgonen eftersom jag skulle hem och duscha och sen åka hem till Linda. Hon hade födelsedagslunch med god lunch och tårta! Några käkade även middag där och sen åkte jag, Linda och Jonna hem till mig för att jag skulle hämta mina träningskläder. Sen stack jag och Linda på träningen. Somnade som en stock vid halv tolv och vaknade för ett tag sen.

Ska se va jag ska hitta på idag. Typ inte så mycket. Får väl låta gymnasiestarten krypa in i mitt blodomlopp!!!!! Okej nä, ska höra av mig till min blivande classmate Molly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0