tisdag

 
 
Riktigt bra bloggning på senaste tiden, eller vad säger ni?
Har börjat gymnasiet, Nacka gymnasium NAS1, dvs natur-sam. Känns bra hittils. Idag var första "riktiga" skoldagen. Började med klasstid, sen matte, biologi och idrott. Åkte hem, räknade matte. Käkade banan och filmjölk. Klassen känns bra, lärarna också. Många är sociala och lärarna jag har träffat verkar mysiga och trevliga (än så länge. snart plågar dom oss säkerligen med plugg). Idag kom även tvåorna och treorna till skolan. Det va sjukt mycket folk överallt, så man blev lite förvirrad ibland.
 
När jag kom hem från skolan upptäckte jag av fasa att biologiboken inte låg i min gympakläder-och-nya-skolböcker-proppade väska (vi skulle få våra skåp idag, men så blev det tydligen inte. bar runt på en 35452 kg tung tygväska hela dagen). Som tur var hade Molly snott med sig den i sin väska, haha. Vilken turing för mig!
 
Just nu är jag trött. Men jag ska snart åka till träningen som slutar halv tio. Vi hörs!
 
/Elin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0