pose


två charmiga bilder från igår. Tröja från zara, svarta jeans från bikbok, väskan är second hand och skorna är gamla hederliga converse som jag köpte i usa för två år sen!
 
Jag har börjat göra små grejer som jag gör varje morgon. Jag vaknar, läser min bok i typ 45 minuter, går upp, gör frukost, och kollar på ett avsnitt av gossip girl. Nu sitter jag här med frukosten och ska kolla gg. Igår strosade jag, Linn och Alice runt på stan. Jag köpte en väldigt rosa almanacka från Akademibokhandeln för halva priset, och dessutom på mitt presenkort. Så det var ju ett kap :) Juste, klippte ju mig igår också. Blev fett nöjd! Tror jag!
På kvällen kollade vi på film och åt kladdkaka. Mys var det :)))
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0