I move in water, shore to shore

 
Godmorgon! Söndag idag och jag börjar skolan om 5 dagar...helt sjukt. Sommaren har gått så himla snabbt.
 
Igårkväll träffade jag Maja(som jag inte har träffat på hundra år!), Yassin, Molly och Linnea. Vi satt och fikade och sen var vi ute och snackade om massa grejer. Linnea och Molly gick hem sen men jag, Yassin och Maja fortsatte ner till slussen. Där satte vi oss vid vattnet och babblade. Det va fett mysigt. Helt mörkt och med alla lampor som speglades i vattnet (oj va djup du är). Har upptäckt att det blir alltmer mörkt. För några veckor sen så var det ju typ ljust långt in på kvällen. Nu är det mörkt vid 10. Shit, nu kommer hösten typ.
 
/Elin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0