hittade nåra jeans

 
Har sovit över hos Petra i två nätter nu tillsammans med Yassin och Stella. Vi har haft det hur mysigt som helst. Igårkväll satt vi hela kvällen och snackade (från typ 6 till 12) ute i trädgården och bara snackade om allt. Kändes fett skönt faktiskt. I morse satt vi också och snackade om framtiden och massa grejor ett långt tag innan jag och Yassin tog bussen och tåget hem till söder.
 
Nu har jag precis varit och handlat lite och sitter i joggingkläderna. Var ute och joggade i förrgår också, och jag tror jag ska försöka göra det lite oftare, hehe. Jag tänkte att det kanske blir lite tvungen att göra det om jag skriver det här också..men vi får se hur det slutar XD haha!
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0