good morning saturday

hahhäaaääää! Jag och Linn igår när vi badade på Långholmen. Kan inte sluta skratta åt den här. Jag ser ut som en jädra säl och Linn är värsta plattfisken där under vattnet. Hohoaoah vad vi skrattade åt denna!
 
Jag, Tova och Alice igår när vi kollade på pride :)
 

Vaknade för ett tag sen. Gjorde en god frukost i form av en skinkmacka och en skål med äpplebitar och filmjölk. Kvällen igår va fett soft. Vi hängde i Tanto och jag, Stella och Felicia hann även med ett kvällsdopp! Det är faktiskt helt sjukt skönt i vattnet på kvällarna. Kommer definitivt göras om snart igen! Sedan vandrade vi ett gäng på söder och snackade. När jag kom hem skypade jag igen med Isidor. Bara tolv dagar kvar tills han kommer hem! 
 
Idag ska jag nog chilla här hemma. Läsa, städa och kanske sticka ut och jogga. Ikväll kommer mamma, pappa och Johanna hem igen efter en vecka i Härjedalen.
/Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0