godmorgon!

 
 
Sitter vid köksbordet och har precis ätit frukost. Har inte särskilt bråttom eftersom jag börjar 10 i 10 idag. Har dessutom bara 2 lektioner, så det blir en slapp torsdag i skolan. Svenska, sen lååång lunchrast, sen idrott :) Efter skolan måste jag bege mig hemåt och räkna klart matten som ska vara klar tills imorgon.
Efter skolan igår så åkte jag, Yassin och Molly till ringen. Yassin köpte skrivblock och almanacka medans jag införskaffade mig en miniräknare för 600 spänn. Japp, ni hörde rätt. 600 spänn! Man måste tydligen ha värsta satsargrejen som är stor, tjock och blå. Men vi ska ju få macbook air, så jag ska inte klaga höhö ;) När jag hade käkat middag hemma så gick jag hem till Isidor i regnet. Vi snackade om vad som hade hänt i skolan och så :) Vid tio kom jag hem och somnade på en gång.
 
Nu ska jag börja göra mig i ordning lite här. Vi hörs!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0