vilken härlig dag



Jag och Petra gjorde värsta fina tårtan! :)



Yassin och Linn! Vilka CHARMTROLL ;)



Linn och Felicia :):):)



Alice och Maja!



Stella och Petra :):)

Igår hade jag och Petra tjejmiddag här hemma hos mig, eftersom att vi har fyllt år ganska nydligen. Vi käkade massa mat och tårta, lyssnade på musik och hade fett kul :) Efter ett tag höll vi på att dö av värmeslag så vi stack ut en sväng. Kikade in på muk och sen gick vi iväääääg ner i Tanto. Det va jättevarmt ute så vi gick där och bara snackade och skrattade :P Shit, det var härligt alltså. Allting där ute börjar bli grönt också nu!!! Asså träden och gräset ba WAOWOAOWAOAAH! Och idag är det värsta soligt ute och vi har långhelg så allt känns bara jädrigt bra just nu!

Juste, fick presenter från BRUDARNA igår också ;) Får ta kort och visa!
Nu ska jag göra i ordning mig och träffa ISISIISISII

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0