söndag




Godkväll höhö! Har precis kollat på en extremt konstig film med mamma, pappa och mormor. Jag fattade typ ingenting. Men den var väl bra....(ÖÖÖHH). Denna söndag började jag med att käka frukost. Efter det satte jag mig en stund ute på altanen i solen. Så jäkla varmt det va där alltså! Min far kom sedan och tog med mig och Johanna ut på en joggingtur i påskbergsskogen här i närheten. Kutade runt där tills vi sprang hem och kollapsade i solstolarna igen. Tyvärr ska det tydligen snöa imorgon...iallafall enligt morfar. Orkar verkligen inte det. Det skulle vara helt perfekt om vädret höll sig precis såhär hela veckan ut! Vi har ju påsklov för sjutton!
Nu ska jag stänga av här! Vi höres imorgon!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0