what if




När jag kom hem från skolan idag satte jag mig ner vid mitt lilla skrivbord och började skriva en packningslista (ja, jag är en sån person som skriver listor på exakt ALLTING, hela tiden). Jag åker ju som sagt till Varberg imorgon så jag ska börja packa ikväll och så. Iallafall. När jag sedan skulle börja plocka ut grejer från garderoben, så skymtade jag en liten del utav ett plagg som jag inte sett röken av på väldigt länge, bakom diverse hopknöglade t-shirtar. Jag upptäckte till min förtjusning att det var mina Levi's shorts! Dom gamla godingarna som jag en dag i somras hittade på en galge inne på Beyond Retro tillsammans med Linn. Dom hade jag nästan glömt bort ju!

Kunde inte låta bli att prova dom till några toppar. UÄÄH! Önskar att det var värsta härliga sommarkvällen nu. På sommarlovet. Varmt och skönt och vara påväg ut för att grilla eller något sånt. Huhuuhuhuu! Men nu är det snart påsklov, så man ska inte klaga :) Förövrigt så hoppas jag innerligt att vi ska baka något riktigt smarrigt på hemkunskapen imorgon. Har absolut inte lust att ställa mig och laga POTÄTER, FLÄSK OCH GRÄDDSÅS. Eller någe sådant. Hellre typ kladdkaka. Eller muffins. Eller typ nån SMARRIG LITEN PÅSKBAKELSE....det skulle inte sitta fel i magen.

Nu ska jag laga kycklingwok.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0