torsdag


Ännu en bild från igår! :)

Värsta tråkiga vädret ute ju :( Okej men vad ska jag snacka om egentligen? Jag vet verkligen inte. Jag ba HEJ. dethärharjaggjortidag. hejdå. Väldig variation må jag säga! Men jag kan väl berätta vad jag har gjort idag iallafall. HAH. Jag har varit i skolan......hade hemkunskap och blev sjukt mätt. Efter det åkte jag till Götgatan med Linn en sväng. Kollade lite där och så :) Här hemma har jag käkat tacos! Tänker stänga av här nu och ladda inför nationella imorgon -.----- satfläsk alltså. Jag orkar inte med det där... matten kommer ju gå så himla bra sen också! Jääääättebra! Men jaja..

Imorgon är det fredag och jag och Petra ska ha lite tjejmiddag! Det blir skojigt det :) Vi hörs mina vänner.

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0