pink and petra


Petra! :)

Tjoho igen! Hade en riktigt slapp dag i skolan idag. Slutade vid klockan 2, eftersom vi slapp engelskan. Jag och Petra gick hem till mig, hämtade min kamera och sen åkte vi in till stan. Vi knallade bort till kungsträdgården och kollade på de fina körsbärsträden som blommar just nu. Så om ni vill kolla in dom så borde ni göra det nån gång den här veckan, för länge till finns dom inte kvar!  Efter det gick vi in på Urban Outfitters och kollade runt lite. Prövade två typ avslutningsklänningar...ganska fina var dom. Det känns som jag aldrig kommer hitta den rätta!

Och klänningen är det första...sen liksom SKOR?!? Snacka om att jag inte kommer orkar köpa några fancy-yeye- skor. Kommer nog ärligt talat köra på mina converse i år igen. Om jag inte hittar några som jag absolut vill köpa, vill säga. Kanske kan sno några från min syster vid nödfall! (HEHEHE Johanna nu ligger du risigt till...)

Annars då? Skulle egentligen på taktiksnack hos min tränare med mitt lag, men det blev tydligen inställt. Så jaha... vad händer nu då??? DET ÅTERSTÅR ATT SEEEEEEEEEEEEE

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0