härliga lördag...




For till Ullared med mamma, mormor och morfar i förrgår på förmiddagen. Det är lite standard att åka dit  varje gång vi är i Varberg liksom. Höhö! Jag och mamma köpte typ det vanliga som vi brukar köpa. Typ lite underkläder, krämer, smink och sånt där som kan vara bra att ha :) Det är så jäkla roligt folk som åker dit  också. Typ folk som bor ute på landet och åker dit för att köpa toapapper och tandkräm. Bara det är så kul. Måste upplevas innan man dör!!!! :P
Som ni ser köpte jag ett minst sagt glittrigt iPhone-skal...inte riktigt likt mig, men jag tänkte att jag måste vara lite skojig och sådär! ;) 50 :- bara höhöööh

Igår åkte jag och mamma hem med tåget och kom hem vid typ 3. Sen handlade vi och packade upp och på kvällen träffade jag Isidor. Kom hem typ halv ett och somnade OCH VAKNADE MED ETT VINTERLAND UTANFÖR FÖNSTRET. Kom igen...jag orkar inte.

/Elin

Kommentarer
Postat av: josefines.se

Superfin blogg!!

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥



(förlåt om du fått detta förut)

2012-04-15 @ 09:45:11
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0