sixteen


Tårta fick man minsann!


Tårtbiten välte typ en sekund efter att jag tog den här bilden. Då blev jag väl inte gift då!?


Fick fina blommor av pappsen!


Och ett linne från monki med fransar och grejer från Johanna! Perfekt till i sommar :)



Min dammiga dator (kanske borde puttsa av den lite snart?) och en kopp te. Här satt jag tidigare idag vid köksbordet och skrev om andra världskriget.


Godast!!!!!!!!

Igår blev jag 16 bast! Känns rätt bra, nu är jag liksom lite äldre än alla som är 15. HAH. Alla ba va, ja, vi vet Elin. Och jag ba men, jaha. Och alla ba okej. Och jag ba okej. Nej men okej. Jag blev väckt med sång, tårta och presenter! Fick blommor, kort, pengar, ett linne, parfymer, skor och örhängen och en grej till som jag tänkte visa i ett kort inlägg nån annan dag :) Efter skolan chillade jag hemma med familjen och Isidor. Framåt kvällen kände jag att min hals blev värre och värre. Och idag känns den ännu värre. Lite jobbigt sådär :/ Men jag var i skolan och gjorde nationella provet i engelska och sen gick jag hem.

Ska dricka massa te, plugga So och kolla på gossip girl ikväll. Sound good to me! Förutom So:n dårå..men nåt vettigt måste man väl göra också ANTAR JAG. Nu ska jag ta mig i kragen och äta lite hasselnötter samtidigt som jag skriver lite om PEARL HARBOUR....DuMDuMDUMMMM!!!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0