randoms




Mina kära grannar beslöt sig tydligen för att ha en sjuhelvetes fest igårkväll. Somnade fettttttt sent så nu är jag helt vimmelkantig i huvudet. Beror dock inte bara på att jag somnade sent, utan för att jag är förkyld. Igår kände jag mig typ ganska okej. Hade inte så ont i halsen och huvudet va bara aningen irriterande. Men så vaknar man kvart i nio (KVART I NIO?) och allt ba BAM BAM BAM. Huvudet ba uuuuh och allt känns sämre igen. MEN OKEJ. Då vet ni det.

Det är söndag och det regnar ute. Tänker göra mig en kopp te och ta det lugnt. Borde typ egentligen städa min garderob. Det råder fullt kaos där inne nu.... ojojoj herregud! Jag nös nyss 5 gånger på raken. Holy macarony mitt huvud alltsåååååååå. ajaj. Har inget mer att skriva och jag kommer aldrig på något bra heller. Meeen jag antar att det blir lite såhär segt och långtråkigt när man har varit sjuk sedan i torsdags..vad brukar ni göra när ni är sjuka? Jag brukar först göra fetaste frukosten med massa gott. Efter det kollar jag typ på tv eller GOSSIP GIRL ;) ;) När man har gjort det ett tag och känner sig sådär äckligt sjuk-äcklig, då borstar jag tänderna och fixar lite och sätter på mig värsta myskläderna. Sen sitter man stilla hela dagen. Shit vilket roligt inlägg!!!!

Back to gossip girl. Det var ett himla babbel om gossip girl. Men gossip girl är så bra. Använder gossip girl i varje mening nu hära. Gossip girl. Gossip girl. Det värsta är att jag snart har kollat klart på alla GOSSIP GIRL avsnitt...inte bra. Nu räcker detttttttttttttt. Over and out!

/Elin xoxo ξliΝ




Kommentarer
Postat av: Aliceeee

Ja gud vad grannarna lät igår!!

2012-04-22 @ 15:47:58
URL: http://favvoriten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0