Hej dålig bloggning hej



Är fett dålig på att blogga för tillfället känner jag... har typ haft ganska mycket plugg och sånt antar jag. Men nu verkar det bli lite lugnare på skolfronten några dagar..förutom nationella dårå..men det kan man iallafall inte riktigt plugga till. Har varit i skolan idag, äntligen. Efter skolan va jag med Isidor ett tag och sen var jag tvungen att dyka ner i DEN SVENSKA LITTERATURENS VÄRLD. Kom igen..det är nog det mest ointressanta jag har försökt trycka in i mitt huvud. Nu ger jag upp med det iallafall och ska snart hoppa i pyjamasen. Hoppas alla ni har haft en bra tisdag. Imorgon blir det skola och kanske en tur in till kungsträdgården (VAD SÄGER DU LINDA??? ska vi ta oss en fotorunda?????). På kvällskvisten ska laget tydligen hem till en av av våra tränare och ha taktiksnack. Det blir la najjjjjsss!

Söv gött! Snart är det långhelg! :)

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0