bubbligt




Kom hem från skolan nästan precis. Har börjat nysa fett mycket nu i eftermiddag...slår vad om att jag kommer åka på en riktig dunderförkyldning nu såhär lagom till påsklovet! Tummen upp för det! VERKLIGEN! Nej men..jag ska iallafall göra mig en kopp te, sätta på mig varma kläder och plugga. Tänker inte, inte, inte bli förkyld nu. Har inte så mycket roligt att babbla om så det är ingen idé att jag försöker pressa fram något..höhö! Det kommer kanske ett litet inlägg senare ikväll. Tänkte kanske prova att fota några vattendroppsbilder. Ni vet när man droppar vatten i en skål och fångar "droppet" på bild. Kan bli riktigt snyggt ju :) Här kommer två gamla bilder från förra gången jag provade :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0