dagens


OHYEAH! älskar mina bilringar ♥ hatar mitt lång hår btw. SÅ JÄDRA STÖRANDE 24/7!!!!!!!!


ÄHMEN TJENA


körde en liten karatespark när jag ändå var igång. bilderna är tagna i brorsans rum

inget märkvärdigt här inte. tröja, jc - halsduk, jc (höhö) - levi's jeans, levi's affären i skrapan (tog i och för sig av mig halsduken sen. höll ju på att koka ihjäl!)

Oooookej. Måndag och ny vecka! Efter skolan stack jag och Yassin till Götgatan och köpte present till Molly som fyller år på ondag :) Sen åkte jag hem och satte mig med högen av skolgrejer. Fick gjort ganska mycket ändå. Läste ut boken som vi läser i svenskan, gjorde lite engelska och räknade matte. Puh! Nu ska jag chilla framför tvn. Ciao!
/Elin

Kommentarer
Postat av: prisy

Jätte fina bilder och fin blogg !

2011-09-11 @ 23:31:04
URL: http://prisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0