yum



Hallådär! Har inte bloggat mycket dom senaste dagarna pga av att jag har pluggat. Böh. Men sånt är livet antar jag. Hade nians första prov idag också. Hinduismen. Kändes rättså bra tror jag! I helgen har jag också pluggat (förvånanade) men bortsett från det så har jag träffat min storasyster! Hon har precis börjat plugga på Örebros universitet och hon kom hem i helgen för att hälsa på. Igår åkte hon hem igen, men innan det slog vi på stort och gjorde några chokladbollar till fika. Det behövdes verkligen efter gårdagens gympalektion. Vi hade nämligen jogginggympa. I spöregnet! En ganska puckad idé om man tänker på att ungefär 99% av Sveriges befolkning är halvt förskylda och går omkring och nyser, fräser och hostar överallt. Men nej då, springa och bli dyngsur och kall i regnet, det gör bara saken bättre, ellehur? Jävla gympalärare....haha nejdå. men det vart lite knas.
Iallafalllllllllllllllll ska snart på träning. Det ser väldigt grått ute så jag hoppas verkligen att det inte börjar regna idag igen :D Vi hörs!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0