surprise för molly!

Igår var det inte en vanlig dag, utan det var Mollys födelsedag! Ni förstår att Molly är en mycket nära vän till mig och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Jag skulle typ dö. Och igår hade nämligen ett gäng tjejer en överraskningsmiddag för henne. Mollys mamma hade ringt oss alla några dagar innan och berättat för oss hur vi skulle göra, så igår vid 5-tiden hade mollys pappa lurat ut henne och vi kilade hem till henne. Där fixade hennes mamma mat, vi dukade och fixade med balonger och sånt där. Sen gömde vi oss i vardagsrummet och hoppade fram när hon kom in :D Haha! Ganska överraskad tror jag att hon blev iallafall! :) Jätterolig torsdagskväll blev det :) Grattis, Grattis, Grattis igen Molly!
här nedan kan ni se lite bilder från kvällen :D



ballonger!


i köket var det fullt ös! Leyla (mollys mamma) körde hårt vid spisen vilket resulterade i att vi fick världens godaste thaimat!


Maja dukade för fullt! Skills på HÖG nivå! Visst maja??


mina fina vänner :)


Aha aha.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0