it's finally gone!



Äntligen, äntligen, äntligen är den borta! Efter ungefär exakt ett och ett halvt år har jag blivit befriad från det otroligt irriterande skrotet. Nu behöver jag inte längre sitta med ett halvt kilo mat  kvar i tandtällningen efter att ha ätit. Kan äntligen borsta tänderna normalt och FYFAN VA SKÖNT DET KÄNNS. Visserligen är jag inte alls van vid att se mig själv utan tandställningen så jag typ kollar på mig själv stup i kvarten och ba wtfffffffffffffff.
När jag var på tandregleringen imorse tryckte dom upp nån slags lera i käften på mä, för att kunna gäna en sån där typ skena som jag ska ha på nätterna. Lagom mysigt var det...ska i och för sig ha den där skenan dygnet runt i 2 dygn nu, men jaja. Ont som fasen gör den också. Buhuuu :(
Nu ska jag fixa lite saker och sen söva som en stock för jag är trött som fanken och imorgon väntar en lång dag i skolan + plugg + träning. CIAO!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0