torsdag- tröttis


det var en gång en flicka som hette Elin......


....hon förvandlades till en galen person.
Där fick jag till det va?!?!?!?!? åh, herre va trött jag är. vet iallafall vilka som kommer skratta åt den sista bilden. 1. pappa (gör alltid sjukt fula miner när han ser på. han skrattar varje gång.) 2. yassin (jag vet att du skrattar yassin) 3. Stella (jag vet också att du skrattar Stella!)

Dagens humör:
Glad, lite trött
Dagens mående: Bara bra, men lite trött
Dagens borde: plugga so!!!!!
Dagens frisyr: hästsvans för the win!
Dagens smink: Mascara & puder
Dagens klädsel: Svarta jeans och svart blus med virkade detaljer (låter som jag är ett emo med massa svarta kläder)  och converse ofc.
Dagens planer: Plugga till so-provet!!!!!!!!!!!!!!
Dagens vill ha: Hm...just nu: ett fat med MASSA GODA KAKOR.
Dagens fundering: Hur jag ska veta vilket gymnasium jag vill gå på!
Dagens beroende: Inget!
Dagens tråkigaste: tyskalektionen
Dagens längtan: sova hah
Dagens superlängtan: grekland och sol!
Dagens tidning: tidning? om so-boken räknas som tidning så säger jag det.

Som ni märker är jag lite trött idag. Men jag antar att det hör till torsdagar. Är ju liksom dagen innan fredag!!!
/Elin

Kommentarer
Postat av: stella

ahahaha och du hade rätt!!

2011-10-06 @ 18:14:18
Postat av: Linda

HAHAHAHHAHAHAHAH där är en äkta crasy snorkis

2011-10-07 @ 22:40:55
URL: http://lindaflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0