måndagskväll it is


bild från i vintras...snart är det dags igen..

Skrev ut 51 nya bilder idag! Nu gäller det bara att plocka ner dom gamla och sätta upp de nya :) Imorgon tänkte jag ta lite före och efter-bilder så ni kan se hur det blev. Vet inte riktigt hur jag ska sätta upp dom än, så jag får sova på saken helt enkelt!
Innan jag kilade ner till fotoaffären upptäckte jag en fästing på magen. Antagligen för jag har sprungit omkring och tampats med massa träd och buskar hela dagen..mamma tog iallafall bort den med en pincett. Uauahh äcklig var den! Efter typ 10 minuter fick jag syn på en till fästing på mitt ben! Mamma tog bort den också hahah. Ischlopischlo! Jaja, nu ska jag iallafall råplugga till klockan blir nio! GO ELIN.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0