söndagskväll



Såja! Nu äntligen funkar det igen. Den här helgen har varit rättså händelserik! I fredags var Molly, Yassin och Petra här hemma med mig och käkade mat och sen gick vi ut en sväng och hälsade på på muk. Där käkade vi jättegoda drömmar åhåhååh kärlek på dom. Lördagen började med fotbollsmatch och fet förlust, hahah. Sånt är livet ibland antar jag :P Drog till götgatan lite senare och träffa Molly. Köpte ett par jeans och en jättestor halsduk. Visar det lite senare :)  Vi satte oss sen på medborgarplatsen och käkade glass. Det var himla varmt ju! Kändes som sommar nästan :) Efter det drog jag hem och sen iväg till björkhagen där jag mötte upp mina kära lagkamrater och drog hem till Lisa. Vi köpte pizza och satt och käkade på golvet. Höhö! Gött ska det va! Drog till fridhemsplan med Jonna och Linda för att hämta Lindas väska i hennes pappas jobblägenhet. Sen vidare hem till mig där vi sov. Käkade våfflor till frukost och sen åkte vi till kanalplan och spelade sista matchen. Vi vann med 1-0 och vi blev alltså SERIEVINNARE! Hohohoo va skönt :) Detta betyder alltså slutspel nästa helg! Fett mä kul ju!

Resten av dagen har jag bara degat hemma. Pluggat lite och kollat på tv för jag har varit trött som in i norden. Imorgon väntar en full dag med orientering...Jag och Molly har då bildat ett team. Team mollan&Elin. NU KÖR VI MOLLY! åh herregud....hoppas vi kommer därifrån levande!




/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0