linda jonna elin




bilder tagna med lindas kamera


Tjolahopp! Har käkat grymt goda våfflor och tagit grymt mycket bilder idag tillsammans med Jonna och Linda. Det började med att vi gick upp på skinnarviksberget och kollade och fotade. Sedan traskade vi vidare till tantoberget och fotade ännu mer, haha :D Och vet ni vad vi gjorde sen? Hittade ett café där vi käkade jättegoda våfflor med massa goda tillbehör till! Himla mätt blev man...! Efter det gick vi iallafall hem till mig och chillade. Lyssnade på musik och snackade massa strunt. Sen bar det upp till tantoberget igen för att fota solnedgången. Detta blev dock lite misslyckat eftersom solen hade gått ner nästan helt när vi kom dit. Höhö! Det kommer massa fler bilder, har bara inte redigerat dom :)
Har nyss käkat tonfisksallad med familjen. Blev sugen på att gå ut och springa, men jag vet inte riktigt...tror jag gör det imorgon faktiskt. Nu ska jag fotsätta att redigera så snart kommer fler bilder.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0