torsdag



Tar så mycket bilder med iPhonen nu för tiden. Men det gör väl alla? Kameran på den är ju så bra och man har med sig den överallt. Jag och Linda får ta oss en runda med våra fina systemisar någon dag. Nu när det är höst och fint. HAHA. Förra årets promenad va bäst. Det slutade med att vårt paraply gick sönder, vi frös så mycket att vi var tvugna att gå in på ett café och jag blev dyngförskyld. Men kul var det iallafall! :)
Förövrigt var det träning igår på kanalplan. För första gången på århundraden fick vi hela planen för oss själva. Erika och Johanna sprang rakt in i varandra när vi övade olika slags finter. Trodde det var deras benskydd som small ihop, men det var deras pannor. Som tur var blev det inga större skador förutom två fina bulor. Haha, fint! Idag börjar jag tolv och slutar 6. Kommer inte hinna till träningen så jag ska hem och fixa lite skolgrejer. Labbrapport och matte måste bli klart innan helgen så jag slipper göra det då. Yesyes. Så är läget just nu. Ni får iallafall ha en bra torsdag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0