måndag- orientering



Har kommit hem från Flaten nu. Orientering hela dagen i geggamoja och vattenpölar. Jag, Molly, Yassin och Petra körde tillsammans och det gick faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle gå! Man fick va ute och kuta runt i skogen i 3 timmar och sen satt vi och käkade matsäck och sen hem igen. Trampade x-antal gånger i dolda typ sjöar av vatten (dom gömde sig under mossan) så mina fötter är i princip vita som bara den och iskalla. Utav denna anledning skall jag nu ta mig ett varmt bad för att sedan orka släpa mig ner till fotoaffären och framkalla massa nya foton till min vägg! Får väl se om jag orkar göra det sistnämnda...:D
/Elin

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-03 @ 16:14:46
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0