låååååång sovmorgon



Glömde (aka orkade inte) att berätta om vad jag fick göra igår på praon. Jo, jag kom dit och hälsade på alla tjejer som jobbade där. En av tjejerna visade mig runt inne på lagret och förklarade hur allt är "uppbyggt" dvs hur alla skokartonger är organiserade. Kan ju säga att jag blev en aning förvirrad i början...typ hundratusen olika hyllor som gick från golv till tak, fast som tur var så tillhörde halva lagret din sko. Efter ett tag förstog jag det mesta iallafall! Efter det fick jag hjälpa till ute i affären. Hjälpa kunder som behövde andra skostorlekar, springa och hämta på lagret, sätta in nya kartonger på hyllorna osv osv osv. Rättså kul faktiskt! Tjejerna som jobbade där va jättesnälla och allt :)
Idag börjar jag inte förens klockan tolv, så det är riktigt skönt. Slutar dock 6 och efter det måste jag skynda mig hem för att byta om och sedan iväg till kanalplan. Laget ska vara s.k. bollLisor på damernas match. Får nog ta på mig min vinterjacka då, annars lär jag nog frysa som sjutton. Yesbox...då vet ni det!
Ha det gött idag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0