tisdagen den 8e november




1: teee
2: teeee
3: ljusslinga
4: mitt minifönster. Det där &-tecknet i trä köpte jag på en liten affär utanför Ullared. Fett fint tycker jag! Satt som en smäck :D

Denna tisdag är avklarad. Jag och ett gäng tjejer satt kvar i skolan ett tag och pluggade lite matte men nu har jag kommit hem, fotat lite och druckit te. Måste räkna ännu mera ikväll men jag orkar inte riktigttttttttttttt, men det får väl gå! Ska iallafall käka lite nu men efter det får jag väl grabba matteboken och köra hårt ett tag. Hoppas ni får en skön tisdagskväll kompisar! Själv ska jag bänka mig framför DH klockan nio! CIAO!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahh ahr du det där teet? jag berättade ju att jag hade godaste teet och de är dedär fast den andra blåa, inte blåbär utan med annan smak! fett random

2011-11-08 @ 19:00:02
URL: http://lindaflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0