denna söndag



Igår var det riktigt kul. Kvällen började med att jag mötte upp ett gäng tjejer. Sen gick alla åt olika håll och köpte mat, haha, och efter det gick alla hem till mig. Sen satt vi på mitt vardagsrumsgolv och käkade. MYS! (Y) Vi babblade på och massa grejer och körde lite "rita, gissa" tyyyyyyyyp. Vi skakade rumpa till massa goa låtar och hade det riktigt jäkla kul! Sen kom Viggo och Isi en stund också :)

Idag har jag spelat match i regnet. Vi spelade en träningsmatch mot södertälje på södertälje arena. Det va lite segt tycker jag, men resultatet blev 5-5. Efter det har jag bara tagit det lugnt och träffat min syster och så :) Har precis käkat middag nu, så jag antar att jag måste köra lite kärnfysik nu så jag är välförberedd till provet på onsdag. Är ganska taggad på det alltså! Nu kör vi!!!!!!!!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda aka snor

Jag har märkt att du skriver /Elin efter varje Inlägg så jag har en liten liten liten fråga och det är varför? /Linda

2011-11-20 @ 23:19:02
URL: http://lindaflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0